Snyggt!

Sitter inne i regnet o drömmer mig bort... Skulle mer än gärna vara ägare till dessa godbitar! :) Kanske skulle man sluta köpa en massa småskit o istället samla till något som man verkligen vill ha. Låter som en bra idé nu men man vet ju hur mycket det kliar i fingrarna när man går där på Ikea hehe

Skulle verkligen vilja slänga ut vår tjock-tv o köpa en ny smal vit o fin! Men det blir nog till o vänta tills tjockisen går sönder ;)




I morgon bär det, trots regnet, av med husbilen till andra sidan vättern för lite avkoppling med mamma, syster o kidsen :) Förhoppningsvis får vi åtminstone en dag på stranden med sol och bad!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja man får drömma och blogga nu i regnet...

Blir så sugen på att måla min skänk nu när jag såg ditt målarprojekt som blir så fint!

Härligt med semesterliv!

Ha det gott och hoppas ni får lite strandliv också!

Kram

2009-07-07 @ 14:53:52
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Milla

Superefina grejer! Den svarta lampan tror jag att jag såg på Nordik igår, om det är en golvlampa. Den är ju såååå snygg!!! Idag har jag varit och handlat på IKEA, kul, kul! Kram Milla

2009-07-07 @ 16:37:34
URL: http://www.millaswarld.blogspot.com
Postat av: Milla

Köpte kläder till lilltjejen och kuddar och lite fix på IKEA... kul med mycket rea! Kram Milla

2009-07-07 @ 22:43:15
URL: http://www.millaswarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0