Kökstankar

Brukar ofta kolla efter snygga kök i bloggar och tidningar, det finns ju så mycket snyggt. Om det är något jag kommer få beslutsångest för i vårt framtida hus så är det just hur kök (och badrum) ska se ut. Just dessa två rum gör man ju inte om så värst många gånger vilket innebär att man måste vara säker på sin sak ;) 

Om jag skulle välja kök idag så skulle det mesta gå i vitt och trä. Sen gör ju faktiskt detaljerna i ett kök himla mycket och detaljer är ju så mycket lättare att köpa nya så därför är det nog klokt att satsa på en ganska neutral grund.

Men jag hinner nog ändra mig både en och två gånger innan vi skaffar hus ;) (O sen ska ju karln i huset kanske ha något o säga till om också)

Kommentarer
Postat av: milla-andante

Håller helt med dig, det är ju en djungel av prylar och val... hu så svårt... men jag hade ju inte tackat nej om jag fick möjligheten att planera från grunden...

Ha en fin vecka!

Kram

2009-12-07 @ 12:02:58
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0