Söndag

Resultatet av letandet i skogen igår blev 14 liter kantareller, kall korv med bröd och 16 myggbett ;)

Idag har systeryster o jag varit på Ikea, fick med mig 2 matlådor och ett packe värmeljus hem, inget o visa upp här med andra ord hehe

Har inte blivit någon ram till duschdraperiet än, ni vet ju hur det är med snickare o kockar på hemmaplan;) Har det inte hänt något innan nästa helg så tar jag tag i det själv.

Nu ska vi njuta av lite chokladpudding o grädde, mums!
                       

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj vad sugen jag blev på chockladpudding nu:) Speglarna kostade 140 st tror jag, billigt om du frågar mig;) Puss

2009-08-17 @ 18:14:54
URL: http://soderjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0