Strul

Försökte skriva ett inlägg igår kväll men det ville sig inte.

Kollade på en fin 'tavla' igår när vi va på loppis. Jag har kollat på den förut och kan verkligen inte bestämma mig för vad jag tycker om den. Såg att det stod "exclusive made for IKEA" på den och då var den inte lika intressant längre. Men jag kan inte sluta tänka på den ;) Så nu undrar jag va ni tycker?

Tog en bild med min mobil, inte den bästa men men:

Ni får tänka er den i en ny ram.

Det va fler saker som inte ville sig igår, det blev inga tryck utskrivna, bläcket i skrivaren va slut. Får hoppas på bättre lycka nästa gång ;)


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

tror den skulle passa perfekt i ditt nymålade kök!!

Hoppas ni har varmare än vad vi har... (-22grader)



Ha en bra dag!

2009-01-15 @ 10:50:50
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej!

Så roligt att vi har jubileum på samma dag! Och 5 år också! Jag tror att det var en tisdag det året. Jag och Marcus bodde i samma lägenhetshus, två portar ifrån varann. Den morgonen bjöd Marcus mig på frukost hemma hos honom och efter det var det vi :)

Vi hade känt varandra länge innan och brukade äta hos varandra. Till sist blev vi tillsammans!

Hur var det för Er??



Om du tycker om motivet på tavlan tycker jag att du ska köpa den. Det spelar ingen roll om det står IKEA. Om den inte är för dyr kan du ju alltid byta ut den om ett tag...

Kram Annika

2009-01-15 @ 15:32:02
URL: http://dicksonskavaningen.blogspot.com
Postat av: josse

Hejsan hej!!!! duu, jag gillade tavlan,,, fast jag kan tänka mig hur du tänker!!! lite sådär kluven!!! du får avgöra valet med hjälp av priset på den =) =)



- Jaaa, duu Tolix stolar är inte billiga,,, eller iallafall inte enligt mitt tycke,,, en stol 2500kr ca.... muttrar =)



Kraaam josse

2009-01-15 @ 23:28:42
URL: http://in-myhouse.blogspot.com/
Postat av: Ann-Catrin

hej där!!



ja visst är det jobbigt när blogger strular..har faktiskt inte varit med om så här segt stopp förut. Fin blog du har

kram'

A-C

2009-01-16 @ 15:30:27
URL: http://www.finthemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0