Tulpaner

Vill ha tulpaner på köksbordet, så fint!

Kommentarer
Postat av: Jenny

du får be daniel att köpa hem en bukett ;)

2009-01-28 @ 15:27:54
URL: http://soderjenny.blogg.se/
Postat av: MO

Javisst är det snyggt, köpte vita i Måndags, men jag tycker nog att de jag hade innan (mörkrosa/vinröda) var ännu snyggare...

Jaså du ska dit i April igen, jag brukar oxå åka dit i April, får se om det blir så i år med... *hoppas, kram

2009-01-28 @ 15:35:54
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration&design

anna; Välkommen till min blogg! :) Tack för de fina orden! Jag är med ett stort fan av kontaktplast, som du kanske har märkt i bloggen. :) Det finns ju så galet mycket man kan göra med det. Och skojigt och enkelt att pyssla med. Du får sätta i gång och pimpa burkar du också! :)



Ska kika runt på din blogg, alltid trevligt med nya att inspireras av. :)







2009-01-29 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0