Planerna för köket

Tror jag har bestämt mig nu angående köket. Väggen kommer att bli vit. Dels för att om jag målar svart måste jag troligtvis måla över det om vi får för oss att flytta och dels för att jag fick vitfärg i julklapp :) Det som fick mig att bestämma mig för vitt var denna bild:



Hade helst velat ha liggande panel(?) som på bilden men inget jag lägger ner pengar på i en hyreslägenhet. Men ska ialla fall göra något liknande. Vit vägg, hylla med diverse prylar och ett väggord i svart som brytar av det vita. Tror det kommer bli snyggt!

Bara att sätta igång då :)


Kommentarer
Postat av: Milla S

Åh nu överväger jag att måla vitt också!! Och jag vill ha ett runt köksbord... Den vita lampan från Ellos hade ju varit pricken över bordet också!

Kram

2009-01-07 @ 17:00:06
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Milla S

Åh nu överväger jag att måla vitt också!! Och jag vill ha ett runt köksbord... Den vita lampan från Ellos hade ju varit pricken över bordet också!

Kram

2009-01-07 @ 17:00:47
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Syrran

Blir nog skitsnyggt.. såg ett program på tv igår där de fixa till en lägenhet.. de måla golvet svart o skrev KÖK me vitfärg på golvet.. asläckert blev de..

2009-01-07 @ 17:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0