Ja tack

En sån här skulle jag inte tacka nej till ;) Både snygg & praktisk.


Kommentarer
Postat av: Jenny

TACK!:)

shyrre, då vet jag vart jag ska vända mig ;)



pussar

2009-01-12 @ 17:51:22
Postat av: MO

Inte jag heller, tror faktiskt att jag hade bakat mer då (vilket inte är så svårt, ja att baka mer än jag gör nu). Jag har spänt upp gardinen på en spänngardin (tror det heter så, det är som en låååång spiral, som man kan korta av i önskad strl, sprialen är klädd i gummi, ja ser nästan ut som en sladd, sen får man krokar till o öglor som man fäster i vägg o sen i spiralen, hoppas du förstår)...Köpte min på Maxi, ha de fint

2009-01-12 @ 17:52:43
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0