Fint kök

Det finns sååå många fina kök, hur tusan ska man kunna välja? Och hur ska man välja för att inte ångra sig efter ett par år. Jag kommer ha beslutsångest när vi blir med hus. Hade jag valt kök för ett par år sedan hade det gått i ek men det vill jag absolut inte ha idag, nu är jag mer inne på vitt, vitt, vitt :) Tur att vi inte ska skaffa hus än på ett tag ;)

Det här är fint...


Är sugen på att plocka in någon accentfärg i tv-rummet. Har sett att många väljer grönt och gult denna vår, jag funderar mest på turkost. Vi får se vad det blir...

Kommentarer
Postat av: tina

Fint kök du visar!Vi renoverade för snart åtta år sen och valde björk..har iof byggt till köket lite och valde då vita luckor....drömmer om att byta ut björkluckorna till vitt nu,så hela köket blir vitt.Man tröttnar nog aldrig på vitt!



Fint med turkost som accentfärg!



tina=)

2009-02-12 @ 14:26:36
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Milla S

Ja det måste vara jättesvårt att välja kök...

Jag är helt turkosgalen just nu!

Kram

2009-02-12 @ 17:05:05
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Kussen

Jag har själv beslutsångest... Vet ju vad vi vill ha men tänk om man ångrar sig, då blir det ju lite jobbigt :) shoppa lugnt imorrn;) PUSS

2009-02-12 @ 17:37:34
URL: http://soderjenny.blogg.se/
Postat av: Dahlarna

Riktigt fin kök! Tänk att få totalrenovera köket... drömmer Hoppas att helgen har varit bra!



(Ps. Har du sett tävlingen med vinster från Eva Solo, Rosti & Lalo på min blogg just nu?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0