Hemma!

Äntligen hemma igen! Hann med o träffa några kompisar i storstan varav den ena nyligen köpt lägenhet med sin karl. Såå fin lägenhet! Vitt vitt vitt, precis som jag gillar det ;) Vita väggar, golv o tak. Köket va högblankt vitt o på väggarna hade dom liggande vitmåladpanel, snyggt! Måste tillägga att dom bor granne med Lars Wallin ;) Nu vill jag att vi också ska flytta till något eget så man kan börja fixa o dona på riktigt :)

Hade ju inte kameran med mig så jag leta upp snarlika bilder på nätet ;)

På schemat idag står tvätt & städ, jihoo ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vilken fin blogg du har!

Jag vill också ha vitt överallt när jag flyttar nästa gång, och vilket fynd du gjorde när du hittade bumlingen =)

Ha en bra dag!

Kram Rebecka

2009-04-18 @ 14:21:47
URL: http://roomdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0