Livsfarligt

Höll nyss på o klicka hem ännu mer prylar från nätet... livsfarligt när fina saker o kläder bara är ett knapptryck bort...

H&M har 20% extra rabatt på sin rea på nätet om man anger koden 8358 (innan 14/12). Hitta en del fint men jag ångra mig. Det va inget som jag skulle ha köpt om det inte va på rea och om det inte va 20% extra rabatt... Ibland är det bara kul o shoppa men jag vet hur det blir, kläderna hänger kvar i garderoben med lapparna kvar...:)

Är sugen på dessa julstjärnor från Halens också... Vet inte hur många gånger jag har lagt dom i shoppingkorgen för att sen ångra mig... har ju faktiskt nästan likadana fast i ett annat material.


Dags o fixa mat, tips någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0